بازمانده ی بهشت

بازگشت از سیاهی به سمت روشنایی

بازمانده ی بهشت

بازگشت از سیاهی به سمت روشنایی

من میتوانم...

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ب.ظ

من میتونم

یعنی باید بتونم

امروز اولین هفته از پاکی من میگذره

میخوام از قدرت هایی که به دست آوردم حرف بزنم...بیا

میخوام از کارهایی بگم که تا حالا نمیتونستم بکنم اما الان راحت انجام میدم

از راحت شدنم بگم؟یا از کنترل نگاهم؟

رک بگم قبلا اگه گوشی و نت بود قطعا ابلیس هم بود اما امروز گوشی هست،نت هم هست،و البته خدا هم هست...


اگر قبلا نت نبود و گوشی هم نبود باز ابلیس بود...اما امروز نت هست گوشی هست ابلیس هم هست،اما باز خدا هست...


قبلا در راه کوچه و خیابان هرکس را میدیدم سوار مرکب شیطان میشدم 

امروز همان ها هستند اما اینبار خدا هم هست و من هم پیاده ام....


دیروز من چون برده در دستان نگاهم بودم و مرا همه جا میبرد...

امروز افسار نگاه را با میخ فولادی کوبیدم به زمین امروز در راه کوچه و خیابان فقط زمین میبینم...


دیروز مانند افسون شدگان بودم و به تردستی های ابلیس خیره میشدم و محو تماشا بودم...

اما امروز محو تماشای دستان خدا هستم که هر سو مینگرم آنجاست...


دیروز برای خود ساعت کوک میکردم برای نماز صبح و صبح که بیدار میشدم میفهمیدم در خواب ندای حق را قطع کرده ام...

اما امروز سر ساعت برای نماز بیدارم میکند...
گفتم که....دستش را هرسو مینگرم میبینم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
آخرین مبارز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی